تبلیغات شبکه ی اجنبی

تبلیغات 

تو تبلیغ یه مادر و دختری میرن دم یه خونه میگه دخترتون زده زیر چشم دخترمو کبود کرده ،مادره هم دخترشو صدا میزنه بیا ببینم تو اینکارو کردی ؟؟؟!!!!!(همه ی این صحنه هارو با بازی های مصنوعی تصور کنید  ،یه چیزی تو مایه های فیلمای ایرج ملکی  )جالبه که تبلیغ ایرانیه زنها پوشش معمولی دارن آرایش و رنگ مو و لنز

بعد دختره تو جواب مامانش میگه چون نمره های درسیش بالا میشه زدمش  ،کم میخونه نمره ش بالاس 

شگفتا از اینهمه خلاقیت 

فردا روزی بچه هاتون چش بچه زرنگای کلاسور درآوردن خوب اصلا شگفت زده نشید اصولش همینه که می بینی یه نفر نمره ش بالاس چش وچالشو دربیار فکشم آوردی پایین اونوقت نمره هم می‌ره بالا  

محدودیت هم  نباشه عرضه ی  کلیپ تبلیغاتی ساختنو نداشته باشی گند می زنی  ،شعور مخاطب هم که دیگه انقدر زیر سوال رفته این یکی از خوباشه حالا .

یا همین چند روز پیش یه پیامک اومد که برای جوابای تو ذهنت جوابای خدا رو هم شنیدی عدد فلانو بفرست فلان جوابای خدا رو ببین 

دیگه نگم براتون که خدا هم سامانه پیامکی داره و فلان تومن هم از شارژمون می کشه میده فرشته های دور و برش میرن دنبال عیاشی و با مازراتی دنبال حوری و پری بوق می زنن ،دیگه از خدا انتظار نداشتم !!!!!



نظرات 7 + ارسال نظر
فری خانوم سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 16:26 http://656892.blogsky.com

من اصلا میونه خوبی با تی وی ندارم این تبلیغا رو هم ندیدم تا حالا
میگم تبلیغای پیامکی رو چجوری بلاک کردین؟ همراه اول؟ من که هرچی کد میزنم بی فایده س

من ایرانسلم پیامکارو بلاک می‌کنم میاد ولی نشون داده نمیشه با هفتصد هم تماس گرفتم ولی فوقش دو روز قطع میشه دوباره شروع

مهتاب سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 15:47 http://wonderfullife.blogfa.com

وای چقد بامزه نوشتی

بانوی برفی سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 12:29

نه این تبلیغات رو دیگه بهشون اهمیت نمیدم چون واقعا رو مخن و نمیشه کاری کرد ولی تبلیغای پیامکی رو بستم

آها گرفتم چی میگی

ملکه سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 09:55 http://ssaraa.blogfa.com/

ایرج ملکی خخخخخخ مزاحم چیزهاین یکی از تیکه های همسرمه که ازش یاد گرفته
از هر راهی که بتونن دارن منبع درامد پیدا میکنن چند نفر از خدا بی خبرم کد میدن ب بهانه اینکه چیزی برنده شن میرن سراغش
ب بهانه اینکه اخر خوب برای ما بسازن دارن دنیای خودشون رو رنگی تر میکنن بعد میگن ما علیوار زندگی کنیم
خودمم نفهمیدم بالا چی گفتم متوجه شدی برای من معنی کن

اوه اوه اون لگد آخر به ماشین مزاحما
فقط دزدی اسمش چیز دیگه ای نمی تونه باشه

مهتاب سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 07:13 http://privacymahtab.blogsky.com/

نمیدونم بخندم یا گریه کنم از این وضع !؟
حیف وقت و پول که صرف همچین مُضخرفاتی میشه

فعلا بخندیم چون دلیل برای گریه زیاده
واقعا حیف

بانوی برفی دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 23:47

خدا رو شکر از شرشون راحت شدم یعنی سواد وشعورشون در همین حده بعد فکر میکنن ملت هم وقتشون بی ارزشه که به این تبلیغات هیچی اهمیت بدن
یه بار نصفه شب خواب بودم گوشیمو یادم رفته بود سایلنت کنم یه اس تبلیغاتی اومد خوابتون نمیبره؟آیا از بی خوابی رنج میبرید این عدد رو به این شماره ارسال کن!!!

جمع کردین ؟؟؟؟ما نگاه می کنیم هم داخلی هم اجنبی اون شبکه هایی که مث قارچ رشد می کنن که هیچی ،این از شبکه های جم بود حالا ورژن جدیدش می دیدم پسره دوستشو مسخره می کرد بعد راز درس خوندنشو می گفت واقعا کف کردم

نیلوفر دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 17:59 http://talkhoshirin2020.blog.ir

منم مثل تو به تبلیغات خیلی دقت میکنم،بعضی وقتا میگم حیف اون پولی که دادن به یارو تا براشون تبلیغ درست کنه ازبس بیسوادن بعضیاشون.
تبلیغات پیامکی که دیگه هیچی،برامن هروقت بیاد بلاکشون میکنم ازشرشون راحت بشم.

منم همیشه بلاک می کنم واقعا مسخره س تبلیغات
منم دقت می کنم بعضیاش هم انقدر ضایع س دقت هم نکنم می‌ره توچشمم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.