حلیم

حلیم حرمت داره می دونید چند ساعت براش زحمت می کشن ؟؟؟خواهشم ازتون اینه که حلیم بزرگوارو با نمک بخورید با تچکر

از عصر پای حلیمم تا فردا صبونه میل کنیم ،هنوز هم یه خرما نذری گیر ما نیومده و نخواهد اومد چون ما هر سال نذری نمی‌گیریم مگر اینکه در خونه رو بزنن و نذری بدن اونم دیگه محاله 

یکبار دیگه تاکید می کنم این بزرگوارو احترامشو نگه دارید با نمک بخورید زشته شکرپاش میگیرید دستتون دل بزرگوارو می رنجونید 

نظرات 12 + ارسال نظر
آبگینه جمعه 7 مهر 1396 ساعت 13:55 http://abginehman.blogfa.com

وااااا اتفاقا واسه حرمته حلیم باید با شکر خوردش وگرنه با سوپ چه فرقی داره! یهو آبلیمو هم بریز توش والا به خدا
برو نذری بگیر خودتو لوس نکن حالا تو صف واستی چی میشه صفه نذریه امام حسین خیلی هم خوبه
آفرین دختره خووووب حلیم میپزی

ای وای الان درصد دوستانی که با شکر میخورن زیاد شده می ترسم از فردا منم بخوام با شکر بخورم ،تو رو خدا نکنید زشته
عزیزم یه کوچه ای هست تو خیابون مون هر سال نذری میده تو اون صف مادر بچشو نمی شناسه انقدررررررر سرنذری دعوا می کنن واقعا حس خوبی بهم نمی‌ده فقط یجا روز عاشورا از فامیلای دورمون دعوت می کنن اونم فقط آقایون خیلی شیک و مجلسی میرن غذا می‌خورن میان ازون خوشم میاد
به پای کدبانوگری شما نمی رسیم که

باران پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 22:30 http://hezaro1shabebarane.mihanblog.com

حلیم با نمک اه اه اه

حلیم فقط با شکر


شکر!!!!!

بانوی برفی چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 23:48

کنجد واسه تزیین بعضی وقتا رو بعضی حلیم ها هست خیلی خوشمزه س هلبته زیادش نه

چه جالب ما همون دارچینو هم به زور می ریزیم مث اینکه حلیم داره از دست می‌ره و من خبر نداشتم

مهتاب چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 22:42 http://wonderfullife.blogfa.com

کلا دوست نداریم و نمیخوریم. شما خودتو ناراحت نکن

اگه تو هم قرار بود با شکر بخوری همون بهتر که ندوست

بانوی برفی چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 17:26

آیلین فقط من وتو با نمک میخوریم همه شکری هستن
حلیم فقط دارچین ونمک وکنجد

آره کمیت مهم نیس کیفیت مهمه
کنجد امتحان نکردم

مینا چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 14:21

شکر و دارچین فقط !
اصلا نمک حرفشم نزن حلیم دیگه حلیم نمیشه میشه مثل آش
یه بارم شما با شکر امتحان کن پشیمون نمیشی مقاومت نکن امتحان کن

تصور کردم اینطوری شدم
فقط نمک و دارچین حرفم نباشه

مهتاب چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 13:51 http://privacymahtab.blogsky.com/

خونه قبلی که بودیم روز تاسوعا حلیم میدادن یادش بخیر 3سال اونجا بودیم برامون 6صبح میاوردن پول آب و شارژ اون ماه هم میدادن
قبولتون باشه انشاالله واقعا زحمت داره من از پشت پنجره میدیم تا صبح چقدر زحمت داشت
خواهر منم فقط با نمک میخوره ولی ما شکر و دارچین میریزیم اخه من به زور تو غذای عادیمم نمک میریزم حالا بخاطر تو چند روز دیگه که خوردم یه ذره نمک میزنم به قاشُقم ببینم چی میشه

یعنی پول آب و شارژ ساختمونو حساب می کردن ؟؟؟چه جالب
آره واقعا سخته ولی وقتی میخوری خستگیت درمیره
امتحان کن پشیمون نمیشی

ملکه چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 12:45 http://ssaraa.blogfa.com/

قبول باشه عزیزم
از من بگذر اصلا با نمک نمیتووووونم

ای وای چرا همتون با شکر می‌خورید ؟؟نکنید گناه داره

فری خانوم چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 11:03 http://656892.blogsky.com

ولی من حلیمو با شکر و دارچین دوست دارم


دارچین و نمک

پرنسس چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 08:42

وای حلیم پختن خیلی سخته. خیلی اراده میخواد اون همه پای گاز وایستادن.
من تا حالا با نمک نخوردمش. این دفعه امتحان میکنم.

خیلی سخته بازوهام درد گرفته
ولی خدایی منو بکشن نمی تونم شیرین بخورم

نیلوفر چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 08:12 http://talkhoshirin2020.blog.ir

حلیم بانمک؟چه طعمی میده اونوقت.
من همیشه با شکر میخورم.
ماهم هنوز نذری نگرفتیم.
همسایه ما هرسال قیمه نذری میده،مردم جوری میان که کم میمونه در رو هم بشکونن،انگاری ارث پدریشونو طلب دارن.چی جوری روشون میشه آخه.

انقدر خوشمزه است که حد نداره
ای وای از صف نذری نگو انقدر وحشتناکه که یادم نمیاد حتی یبار هم بخوام نذری بگیرم

بانوی برفی چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 00:51

قبول باشه نذرتون من که فقط بانمک دوست دارم
واسه مامانم اینا از در ودیوار نذری میرسه ولی واسه ما هم نه

عزیزم نذری نبود هوس کردیم و پختم
من آمار مامانم اینارو ندارم ولی خونه ی ما و مادرشوهر اینا نذری دریافت نشده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.