جوگیر به روایت تلگرام

چند وقت پیش یکی از دوستام منو تو گروه دوستای مدرسه اد کرد با اینکه زیاد برام جالب نبود قبول کردم 

وارد که شدم عجیجم ،عجقم،بوچ موچ 

اونم از طرف کی ؟از طرف کسایی که واقعا تو یه کلاس هم بودیم باهم زیاد حرف نمی زدیم 

عکس بده !یا خدا بزار برسم بعد عکس بخواه اونم عکس چی عکس عروسی منم با نهایت احترام گفتم عکس عروسی شش سال پیش به درد شما نمیخوره خودمم که رو پروفایلم هستم 

از جیک و پوک هم پرسیدن خودشونو برای عروسی یکی از دوستای دیگه که یازدهم عروسیشه دعوت کردن کلا ملت جوگیری هستیم  

حالا همون دختر تو رودربایستی گفت دارم تعداد میدم برای تالار بگین کیا هستن 

فکر می کنید چی شد ؟چند نفر رفتن تو اغما اصلا جواب ندادن 

من اصلا تو بحث عروسی نبودم ولی گفتم بی احترامیه آدم جواب نده گفتم :ایشالا خوشبخت بشی ولی بعد ده دوازده سال یهو نمی تونم بیام عروسیت !اونم تشکر کرد که جواب دادم 

یکی از بچه ها هم کلا دیلیت اکانت زد و اینستاش هم پاک کرد همونی که اگه دعوت نکنی نه من نه تو 

می‌خوام بگم چرا؟؟؟؟؟؟؟چرا اینهمه جوگیریم 

اوه اوه اینو نگفتم یکی از بچه ها لفت داد سریع شروع کردن پشت سرش غیبت که پریوده اعصاب نداره همون لحظه باز برگشت نگو‌برنامه ی موبوگرام داره دیگه لفت داد رفت 

یه مدت هم گیر دادن عکس جهازتونو بفرستین  چند نفر گفتن باشه بقیه جواب ندادن اونا هم بی خیال شدن 

کلا این گروه میشه روش مطالعات روانشناختی  انجام داد چرا اینطوری شدن ؟؟؟؟؟




+اگه قالبم به هم ریخته بگین

ما دوتا دیفونه

رفتم آشپزخونه وقتی سینک تمیزو دیدم یهو دلم خواست  بهش بگم دوستت دارم تا تشویق بشه دقت کنید برای شستن ظرفا که دوباره انجام بده خدایی تمیز کرده بود آبجی خودم ظرفارو می‌شوره سینکو به حال خودش رها می کنه ،بی سلیقه ی قازقولنج خخخخخ

بهش میگم :الف دوستت دارم 

میگه حالا که دوسم داری هندونه بیار بخوریم 

یکی بیاد بگه جواب دوستت دارم و عاشقتم هندونه بیار بخوریم نیست 


رفتیم بالا پشت بوم آنتن درست کنیم میگه برو گوشیتو بیار  نورشو بگیر درست کنم 

من :ای بابا ،اٙه 

الف :خوب گوشی منو بیار !!!!

آره درست حدس زدید من باگوشی خودم دشمنی دارم گفتم اه ،اصلا بحث پله ها و تنبلی نبود 

یکی از تفریحات سالم الف اینه که مرض داره میاد وقتی من تلویزیون می بینم شبکه رو عوض می کنه می‌ره ،البته تفریح سالم منم اینه که فحشش میدم اونم چون تقصیر داره چیزی نمیگه :))))))

بهش میگم بریم پیاده روی میگه امشب مسابقه دارم 

من :ایشالا موفق نشی ،ایشالا ببازی ،ایشالا بن بشی ،کیک بشی !!!!!بٙن و کیک اصطلاحه تو بازی)

الف :ممنونم من هر جا که رسیدم از دعای خیر تو بوده !بعد با اون قیافه‌ی خبیثش میره پی بازی :/


قربانی

یکی از فامیلای اتفاقا نزدیکمون چند سال پیش رفت خیانت کرد به زنش با یه زن ریخت رو هم ،حالا من دلم برای هر دوتا زن می‌سوخت که اخلاق گند اینو نمی دونستن اسیر قیافه ش شده بودن البته الان از اون هیکل چهارشونه و قدبلند و قیافه چیزی نمونده بگذریم 

تو اون سالها زن اول از ترس آبرو سکوت کرد ولی  الان بعد پونزده سال طلاق گرفت .زن دوم هم شش ماه سال طرفو می اندازه زندان که نفقه بگیره چون آس و پاسه دیگه یه شغلی داشت اونم به لطف همین زن دوم از دست داد 

چند وقت پیشا پسر همون زن از شوهر اولش اول با لیوان شربت خواب آور از ناپدریش پذیرایی می کنه بعد  با چاقو افتاد به جون شوهره مادرش چنان زده بود که سه هفته فقط بستری بود فکر می کنید چی شد پسره الان زندانیه یه پسره شونزده هفده ساله تو زندانی که مادرش ساخته اسیره .

میرید طلاق میگیرید بگیرید ولی اگه بچه دارید نگیرید 

اگه با بچه طلاق می گیرید بازم بگیرید ولی وارد رابطه ی نامعقول نشید وارد زندگی مرد زن دار نشید 

اگه وارد شدید همه چیزو به جون خریدید دیگه بچه رو نشونید جلوتون آی گرفتار شدم ال شد بل شد ،بچه ها جدی میگیرن  پدرشون ،هم خونشون نیس که گذشت کنن می‌خوان از شما حمایت کنند زندگیشون به گند کشیده میشه  یکی میشه مث این پسر که معلوم نیس تا کی تو زندان بمونه یکی هم مثل حمید صفت ...

بچه های طلاق یا اونایی که پدر و یا مادرشونو از دست دادن حساسن زود تحریک میشن جوش میارن  باید مواظبشون بود 

جمعه

و جمعه

نام مستعارِ 

همه‌ی هفته‌های ماست …


#سید_علی_صالحی