خوشبختی

خوشبختی یه حسِ  گاهی عمیق و دراز مدت گاهی کوتاه مدت 

من یه خوشبخت از نوع عمیق و دراز مدت هستم 

دلم هوای خونه ی بابامو کرده بود ،هوا بارونیه الف هم خوابیده بود بعضی وقتا در حد انفجار دلتنگ میشم  و بعدش تصمیم می گیرم دیر تر برم خونشون تا یادم نره دم دستم نبودن  خخخخخ خودآزاری دارم 

شروع کردم به کوزتینگ و اتاق خواب تکونی  تا اینکه آبجیم زنگ زد بیاین خونمون شام آخه قربونی بریدن برای پیدا شدن ماشینشون دیر  شد ولی بالاخره بریدن  گوشت قربونی آوردن ولی گفت بیاید شام هم اینجا 

احساس دلتنگیم رفع شد میریم که خواهرا دور هم باشیم  

ایشالا ازین دور همیای خواهرانه قسمت همه بشه اگه خواهر ندارین هم با یه نفر که مثل خواهرتون باشه آشنا بشید و خدا سر راهتون قرار بده 

آممممممین 

+نمی دونم چرا شکلکهای بلاگ اسکای تو پستا عمل نمی کنه :(

نظرات 4 + ارسال نظر
بانوی برفی چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 22:48

اره میشه بزاری بلاگ اصلا شکلک نداره خودم میزارم

مرسی ببینم چی میشه

بانوی برفی چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 19:59

منم از این هوس ها میکنم خودمو ازار میدم
خواهر منم مجردن ولی نمیدونم آینده چی بشه و چطوری باشن
دورهمی خوش بگذره
گفتم چرا شکلک نمیزاری اخه وب قبلی میزاشتی
همیشه خوش باشی عزیزم

ایشالا که دامادها با هم جور میشن و رابطتون عالی میشه ،خداروشکر ما رابطمون خوبه چون همیشه تعادل رو رعایت می کنیم هر سه خواهرا جوریم
انقدر دوست دارم شکلک بزارم ولی نمیشه نمی دونم شکلکهای دیگه میشه کپی کنم یا نه ولی شکلکای خود وب که نمیشه
مرسی

مهتاب چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 19:25 http://privacymahtab.blogsky.com/

عززززیزم ببین خدا چه هواتو داره از دلتنگی درآوردت ،من اگه این دوتا خواهرمو نداشتم رسما افسرده و دیوانه میشدم واقعا خواهر به نظرم شبیه مادره !دلسوز غمخوار مهربون، الهی جمعتون همیشه جمع باشه کنارهم دلتون شاد

خواهر واقعا خوبه ،من که خودم رسماً مثل مادر برای خواهرا رفتار می‌کنم تا اون جا که بتونم
مرسی

مهتاب چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 19:05 http://wonderfullife.blogfa.com

به به خوش بگذره

مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.