احمق ها

اول :مادر بزرگ پیر و خرفت من وقتی دید نوه ش بیماری داره نه تنها مرهم نشد نه تنها دلداری و کمک نکرد به عروسش سرکوفت زد که برو از اون یکی عروسم یاد بگیر بچه به دنیا آورد بی دردسر ،حالا همون عروسش که بی دردسر زایش می کرد یه بچه به دنیا آورده با اینکه هفت ماهشه عین بچه های چهل روزه ست و رشد نکرده تو سرش لخته ی خون بوده که دکتر گفته رفع میشه و مشکلی نیست ولی بازم با اون نگرش احمقانشون بچه رو می پیچن تو پتو مهمون هم میاد نمیارن پیشش مبادا چشم بخوره  

 حالم به هم میخوره از تفکرات بعضی از این قدیمیا 

دوم :زنعمو میگه تو شهرمون یه مرده که زنشو کشته بود آزاد شده تو شهر غلغله س !!!!!من گفتم چطور مردم عصبانی هستن ؟گفت نه خوشحالن قربونی بریدن  چون زنشو در حال خیانت دیده اختیار از کف داده و زنشو کشته 

مردمانی هستیم که مرد رو صاحب جون زنش می دونیم و برای این کار قربونی می بریم و بعد آزادی مرده فقط کم می مونه از لباسش نکنیم تبرک ببریم  ،اوفففففف حالم بد شد ضمن اینکه چند تا زن دیگه هم تو جمع گفتن حکم زن خیانت کار مرگِ اونم به دست شوهرش. بعد همین زنا وقتی حرف کشید به اینجا که  یه مرده دیگه چند ساله بلایی نمونده سر زنش نیاورده باشه و الان خونشو گذاشته فروش که بره تهران پیش دوست دخترش زن و بچه هاشم آواره کنه سکوت کردن 

ولی من بر خلاف همیشه که سکوت می کنم چون  فکر می کنم حرف زدن کاریو درست نمی کنه گفتم چرا همچین آدمایی هستیم حکم مردخیانت کار از نظر شما ول کردنشه حتی اگه خونتو از دستت بگیره بعد بیست  سال آواره ولت کنه وسط خیابون ولی برای زن گرفتن جونشه 

از نظر من زن و مرد خیانت کار هر دو باید رها بشن عین تفاله بندازیشون دور  نه اینکه برا آزادی مردی که زنشو کشته قربونی ببریم و چند صد نفری جلو خونه ش صف بکشیم برای تقدیر والا قهرمان المپیک همچین تقدیری ازش نمیشه 

مردی که شیشه می کشه به زنش شک داره و زجرش میده که دیگه بماند گناه داره و دست خودش نیست  احتمالا اولین باری هم که شیشه کشیده زندگی زنشو به گند کشیده هم تقصیر خودش نیست 

سوم :این یه نظر کارشناسانه نیست این  پست نظر یه زن معمولیِ و اینم بگم که اعلام تنفرم فقط از همین مردایی هست که مثال زدم بقیه به خودشون نگیرن 



نظرات 3 + ارسال نظر
باران یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 08:21 http://hezaro1shabebarane.mihanblog.com

عجب مادر بزرگ فنته ای
خوب خیانت تو هیچ دین ومذهبی قابل قبول نیس وکارعادی نیس ولی خوب مرده هم حق نداشته زنشو بکشه بلاخره مملکت قانون داره
ولی خوب متاسفانه در قانون ما درباره این جور قتلها سخت گیری نمیکنن

این یه گوشه از محبتاشه
متاسفانه

مهتاب شنبه 17 تیر 1396 ساعت 02:59 http://privacymahtab.blogsky.com

سلااااااااااااااام آیلین جونم خیلی خوشحالم کردی که اومدی با خودم گفتم رفتی که رفتی اخه حیف نیست نباشی وقتی انقده شیرینی
اخ جوووون

عزیزممممم

نیلوفر پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 14:06 http://talkhoshirin2020.blog.ir

خیانت خیانته،چه مرد چه زن کار هرودوشون اشتباهه محضه.
ما زن ها هرچی میکشیم از هم جنسهای خودمون میکشیم،


عجب مادربزرگی مثل مادربزرگای من بسیار گله

خیانت زن و مرد نداره ولی مثل اینکه تاوانش ‌‌‌‌‌‌فرق داره
بلی خیلی گل ِِ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.