قرن بیست و یکم

پدر بزرگ خرفت بادی به غبغب می اندازه و می گه عکس خودم (که هیچ گوهی نشدم)عکس پسرام که اونا هم به لطف من هیچ  گوهی نشدن و عکس نوه ی پسرم که معلوم نیس چه گوهی بشه رو می زنم رو دیوار تا همه ببینند نسل من چجوری ادامه پیدا کرده 

اول خیلی معذرت می‌خوام بخاطر این متن تند بالا  چون هیچ جور دیگه ای نمیتونستم بیان کنم 

دوم : عروس ساده ی خانواده هم بعد شنیدن این چرت و پرتا عین بید می لرزه و از اعصابش دستاش بی حس میشه تا چند ساعت  شوهرش  هم بهش می رسه،عقل نخودیش میگه پدر شوهرم بخاطر پسر آوردن زن دوم گرفت و،شوهر خواهرمم بخاطر پسر دار شدن سه تا زن گرفت شوهر من چرا نگیره ؟؟؟؟عروس بخت برگشته این تجربه ی احمقانه رو از دو طرف داره و می ترسه.  فوری اقدام به زایش می کنه الان فقط دعا نذر و نیاز که بچه ش پسر بشه 

آه از اینهمه جهالت ... 

داشتم به این فکر می کردم  که در روز چند بار این عروس طعنه می شنیده یادم اومد فقط دویست بار جلوی من بهش گفته بودن خدا ایشالا بهت پسر بده عوض این دعا که خدا بچه هاتو برات حفظ کنه  ،خود من نه بچه دارم نه اقدامی  کردم هر کسی بهم میرسه ایشالا صاحب پسر بشی  تو روی آدم به زن بودن ،دختر بودن آدم توهین می کنن این دعا و حرفای مسخره یعنی اینکه دختر بیاری کار شاخی نکردی دعامون اینه که پسر دار بشی  و ارزشت بره بالا .


+این قضیه برای یکی از فامیلای دورمون ِِ،ولی خوب تا یادم میاد مادر بزرگام نوه های پسرو بیشتر بغل می کردن و قربون صدقه می رفتن  .

دیگه مغزم یاری نمی کنه راجع به این مسئله بنویسم خیلی مورد هست که هر روز به ما یادآوری می‌کنه  پسر جنس برترِ

نظرات 2 + ارسال نظر
پرنسس سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 13:01

من که کلا قید بچه آوردنو زدم خدارو شکر درگیر این مسائل نیستم بخاطر اینکه یکسری ژنها باید نسلشون منقرض بشه و از اونجاییکه همسر بنده تک فرزند پسر هستن وظیفه ادامه نسل خاندان بر عهده شانه های ضعیف بنده می باشد که البته برنامه دارم براشون. بشینن منتظر تا من براشون بزام.

واقعا وظیفه ی خطیری روی دوشته
موفق باشی

نیلوفر سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 12:27 http://talkhoshirin2020.blog.ir

ایشششششش،میدونی کی خیلی حرص درآرترمیشه؟وقتی همجنس خودت معتقده پسر که بیاری،کار بزرگی کردی.درصورتی که هیچکدوم دست خودآدم نیست،هرچی خدا بخواد همونه.مهم سلامتیشه.
انگاری اونایی که پسر دارن چه تاجی رو سر مادروپدرشون گذاشتن.

نیلو اعصابم داغونه ،زنا که کلا دشمن همدیگه هستن تو حرف که بیشتر از مردان می سوزونن
خیلی زمان می بره تا جامعه ی ما درست بشه حتی الف هم که ادعاش میشه براش مهم نیست بچه مون چی باشه میگه کاش بچه ی اولمون پسر باشه ،فکر می کنه می‌خوام یه جین بزام والا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.