Gamer

الف خیلی بازی آنلاین انجام میده بعضی وقتا از اینکه این همه وقتشو برای بازی میزاره یا باختش باعث میشه عصبی بشه یا خود زنی می کنه من هم به هم می ریزم و یه جیغایی سرش می کشم 

صدای بازی رو زیاد می کنه سرش داد می زنم اونم کم می کنه 

فکر کنید مثه بچه ای که مادرش مدام بهش تذکر میده بیشتر اوقات اصلا برام مهم نیست و ترجیح میدم همون بازی کنه

امشب اما خیلی دلم براش سوخت قرار بود گروه بندی بکنن و مسابقه داشته باشن مادرش برای شام دعوت کرد که بریم بیرون دیدم عصر خیلی حالش بده دیگه دعوت هم رد نکرده بود 

وقتی ساعت دوازده برگشتیم چند بار سعی کرد وارد بازی بشه نشد و بازیشون هم یجوریه صوتی هم در ارتباطن من تو هال بودم صداشونو می شنیدم گفتن یکی دیگه رو جات گذاشتیم زود کامفیترو خاموش کرد اومد بیرون میخواست به خودش دلداری بده می گفت بهتر شد کلاس دارم نمی تونستم هر لحظه آنلاین باشم ولی من می دونستم که خیلی حالش خرابه ...

اصلا تحمل ناراحتیشو ندارم حتی  سر مسئله ای که خودم ازش ناراحتم  و یه جورایی کابوس زندگیمه ، لامصب مظلوم میشه در حد چی ! 

+الفی که من می شناسم نه تنها بعد این مسئله کم بازی نمی کنه که هیچ چند تا بازی جدید هم نصب می کنه تا بیشتر بازی کنه فقط الان با اون قیافه ی درپیتش ژست مظلومیت گرفت دل منو خون کرد گرفت  خوابید صدای خرو پفش  هم اتاقو برداشته خخخخخخ

نظرات 2 + ارسال نظر
پرنسس چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 11:29

هر مردی یجور خودشو سرگرم میکنه همه هم از این سرگرمی ها دارن. بنظرم بهش اصلا گیر نده. همین که تو خونه ست و میدونی داره چیکار میکنه خیلی خوبه. بعضی ها سرگرمی های خطرناک دارن. این گیم باز بودنشو بعنوان یه خصوصیت مثبت ببین.

قطعا مثبت دیدم که شش هفت ساله پدرم دراومده دیگه وگرنه الان باید سرش رو سینه ش بود

نیلوفر چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 08:01 http://talkhoshirin2020.blog.ir

مردها به خاطر بازی خیلی بچه میشن،یه ذوقی هم میکنن انگاری میلیاردر شدن.
شوهرجان منم همینجوره،بعضی وقتا همینجور زل میزنم بهش و کیف میکنم،البته بعد چند دقیقه غرغرام شروع میشه ها.

همیشه حرصم می گیره ها ولی این سری که دیگه مسابقه رو از دست داده بود ناراحت شدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.