تاثیر کلمات

خواهرم مستقیم نمیگه فلانی برام این کارو انجام بده یه جوری با زبون چرب و نرمش طرفو می پزه با حرفاش  قطعا حرفی که از دهن طرف مقابل خارج میشه اینه که من برات انجام میدم بدون اینکه حتی خواهش کنه فلان کارو برام انجام بده 

حین اینکه مادر شوهرمو خام کرد که براش روغن حیوانی درست کنه منم تو فکر بودم ،اکثر مواقع فکرامو با صدای بلند میگم کل جمله رو نه ولی یه کلمشو ناخودآگاه به زبون میارم  یهویی گفتم تاثیر کلمات ... واقعا کلمات تاثیر گذارن من این هنر یا قدرت رو ندارم با کلمات تاثیر بزارم چه خوب چه بد ... 

+ خوشبختی یعنی جاویدم انقدر بزرگ شده بهم میگه :عمه جون یه عالمه عاشقتما ! من بی جنبه امشب خوابم نمیبره 

نظرات 4 + ارسال نظر

من فدای ذوقت عزیزدلم

خانوم وآقای آسمونی سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 09:48 http://eshge-nab.mihanblog.com/

سلام خانوم مهربون
آره منم باحرفت موافقم

سلام عزیزم چقده ذوق کردم

خانوم وآقای آسمونی دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 14:29 http://eshge-nab.mihanblog.com/

سلام عزیزم..
آره خواهرت خیلی روش خوبی داره!
اینجورهم عزیزی هم توجه بیشتر بهت دارن.
من کلا روم نمیشه بگم چیی میخوام چی نمخیوام یکم خجالت میکشم
ولی بازم میگم

سلام خانوم آسمونی
خواهر من این اخلاقش خوبه ها ولی من یه کم باهاش مشکل دارم احساس می کنم سو استفاده می کنه از این ویژگیش

مهتاب دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 13:02 http://privacymahtab.blogsky.com

ولی اگه هنر تاثیر کلمات رو یاد بویریم زندگیمون خیلی عالی میشه ،من دوران مجردی کتاب فلورانس اسکاول شین رو میخوندم تاثیر گرفتم ازش الانم بعضی جاها یاد اون کلمات میفتم

واقعا کلمات یا از هم می پاشن یا معجزه می کنن کاش یاد بگیریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.