ما دوتا دیفونه

رفتم آشپزخونه وقتی سینک تمیزو دیدم یهو دلم خواست  بهش بگم دوستت دارم تا تشویق بشه دقت کنید برای شستن ظرفا که دوباره انجام بده خدایی تمیز کرده بود آبجی خودم ظرفارو می‌شوره سینکو به حال خودش رها می کنه ،بی سلیقه ی قازقولنج خخخخخ

بهش میگم :الف دوستت دارم 

میگه حالا که دوسم داری هندونه بیار بخوریم 

یکی بیاد بگه جواب دوستت دارم و عاشقتم هندونه بیار بخوریم نیست 


رفتیم بالا پشت بوم آنتن درست کنیم میگه برو گوشیتو بیار  نورشو بگیر درست کنم 

من :ای بابا ،اٙه 

الف :خوب گوشی منو بیار !!!!

آره درست حدس زدید من باگوشی خودم دشمنی دارم گفتم اه ،اصلا بحث پله ها و تنبلی نبود 

یکی از تفریحات سالم الف اینه که مرض داره میاد وقتی من تلویزیون می بینم شبکه رو عوض می کنه می‌ره ،البته تفریح سالم منم اینه که فحشش میدم اونم چون تقصیر داره چیزی نمیگه :))))))

بهش میگم بریم پیاده روی میگه امشب مسابقه دارم 

من :ایشالا موفق نشی ،ایشالا ببازی ،ایشالا بن بشی ،کیک بشی !!!!!بٙن و کیک اصطلاحه تو بازی)

الف :ممنونم من هر جا که رسیدم از دعای خیر تو بوده !بعد با اون قیافه‌ی خبیثش میره پی بازی :/


نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 11:30 http://talkhoshirin2020.blog.ir

چه کدبانو شده آقای الف.
برای مردها هست،باز واکنش الف بهتر از همسرجانه منه.
منم این موقع ها خیلی غر میزنم،خب خودش بره بیاره،چرا هی مارو بالاپایین میکنن
شوهرجان من بسیار تنبله،عمرا بره پیاده روی

آره تاثیرات خونه نشینی ِِ
گفتم بیا باهم بشوریم گفت نه خودم می شورم تو برو بشین آی کیف کردم به امید روزی که بگه برو بشین غذا درست کنم

آدم برفی سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 22:36

سکانس اول خیلی عاشقانه بود
از این به بعد گفت دوست داره هندونه ببر براش
نمیدونم کرمشون چیه منم وقتی برنامه نگاه میکنم یدفعه کانال عوض میشه بعد میگیره میخوابه
من که مجبورش میکنم ولی کلا اهل پیاده روی نیست

عاشقانه ازین بالاتر اون از منم خبیث تره والا
هر بار این طوریه همیشه هم فحش میخوره
پیاده روی ما هر سری سر یه چیزی کنسل میشه همیشگی نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.