جوگیر به روایت تلگرام

چند وقت پیش یکی از دوستام منو تو گروه دوستای مدرسه اد کرد با اینکه زیاد برام جالب نبود قبول کردم 

وارد که شدم عجیجم ،عجقم،بوچ موچ 

اونم از طرف کی ؟از طرف کسایی که واقعا تو یه کلاس هم بودیم باهم زیاد حرف نمی زدیم 

عکس بده !یا خدا بزار برسم بعد عکس بخواه اونم عکس چی عکس عروسی منم با نهایت احترام گفتم عکس عروسی شش سال پیش به درد شما نمیخوره خودمم که رو پروفایلم هستم 

از جیک و پوک هم پرسیدن خودشونو برای عروسی یکی از دوستای دیگه که یازدهم عروسیشه دعوت کردن کلا ملت جوگیری هستیم  

حالا همون دختر تو رودربایستی گفت دارم تعداد میدم برای تالار بگین کیا هستن 

فکر می کنید چی شد ؟چند نفر رفتن تو اغما اصلا جواب ندادن 

من اصلا تو بحث عروسی نبودم ولی گفتم بی احترامیه آدم جواب نده گفتم :ایشالا خوشبخت بشی ولی بعد ده دوازده سال یهو نمی تونم بیام عروسیت !اونم تشکر کرد که جواب دادم 

یکی از بچه ها هم کلا دیلیت اکانت زد و اینستاش هم پاک کرد همونی که اگه دعوت نکنی نه من نه تو 

می‌خوام بگم چرا؟؟؟؟؟؟؟چرا اینهمه جوگیریم 

اوه اوه اینو نگفتم یکی از بچه ها لفت داد سریع شروع کردن پشت سرش غیبت که پریوده اعصاب نداره همون لحظه باز برگشت نگو‌برنامه ی موبوگرام داره دیگه لفت داد رفت 

یه مدت هم گیر دادن عکس جهازتونو بفرستین  چند نفر گفتن باشه بقیه جواب ندادن اونا هم بی خیال شدن 

کلا این گروه میشه روش مطالعات روانشناختی  انجام داد چرا اینطوری شدن ؟؟؟؟؟




+اگه قالبم به هم ریخته بگین

نظرات 6 + ارسال نظر
مهتاب شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 08:30 http://wonderfullife.blogfa.com

اوا چه باحال من دقیقا نقطه مقابل تو هستم. با دوستای دبیرستان خوشگذرونی میکنیم. سالی چند تا هم زایمان داریم. به بهونه اونا هی جمع میشیم خونه نینی ‌کادو دهی و بزن و برقص. هفته ای یه بارم پارک بانوان به صرف عصرونه. خلاصه خیلی خوبه.

همه که مثل هم نیستن،بعضیا مثل بچه های ما جوگیر بعضیا هم با مرام چشم وهم چشمیا باعث شده من اصلا تمایل ندارم ببینمشون ولی دیگه وعده نمی دم و جوگیر هم نیستم

ونوس جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 22:47

تلگرام فقط تلگرام من
خالی از هر گروه و کانال
فقط خودم و خودم خخ

برای منم خالیه گروه ندارم دیگه لفت دادم فقط کانال
واقعا کار خوبی می کنی من گروه همه جوره بودم مسخره است

باران چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 18:55 http://hezaro1shabebarane.mihanblog.com

قالبت خوبه
چه گروه جو گیری واقعا

ممنون حواست هست
آره والا

مهتاب چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 14:52 http://privacymahtab.blogsky.com

وای آیلین دقیقا دقیقا همین گروه بچه های هنرستان نمیدونم شماره منو از کجا پیدا کردن منم اد کردن حالا خواهرشوهرمم که اون موقع همکلاسی بودیمم هست تو گروه به قول خودت عکس بده و اینا شروع شد قرار بذارین همو ببینین من فقط خاموش میخوندم چون همش میگفتم اینایی که 10سال از ارتباطم باهاشون میگذره و هیچ نقشی تو زندگیم ندارن دلیل دوستی هم نمیبینم که ادامه بدم چون چندتاشون که بچه داشتن و کلی زن بودن واسه خودشون بقیه تازه عروس خلاصه منم نه عکس دادم نه چیزی از گروه هم اومدم بیرون ولی همچنان خواهرشوهرم هست چون از حامله شدن و اتفاقاتشون خبر میده ،واقعا یه جوگیری به تمام معناست

پس همه درگیر هستن

نیلوفر چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 11:26 http://talkhoshirin2020.blog.ir

منم یه بار ادد کردن تو گروه،به نظرم خیلی بیمزه اومد،بعدش تصمیم گرفتن هر سری خونه یکی جمع بشن،یه نفر مهمونی داد بعد اون دیگه کسی به روی مبارکش هم نیاورد.
منم کلا لفت دادم و خلاص.
کلا زن ها برای این محیط ها خوب نیستن،زیاد دوام نمیارن

اوه اوه اونا هم گفتن جمع بشیم جایی همو ببینیم خیلیا رفتن راه دور گفتن شهریور میان تا اون موقع چند نفر خودکشی می کنن لابد خخخخخ

آدم برفی سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 22:41

آره خیلیا جوگیر میشن کم مونده گروه بزنن واسه جزئیات زن وشوهری
قالب وبت که همونه

دقیقا همینه که میگی بعد اینهمه سال این حرفا چیه،تو خیابون حالا خودشونو می زنن در و دیوار تا سلام ندن
مرسی که گفتی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.