الکی

همینطوری الکی سه روزه معطل انتر خانومم 

خدایا قربون مرام و کرمت ببین روزی من بدبختو دادی دست کیا؟؟؟؟!!!!

حساب قبلی هم داره خیر سرش نفله گفته میاد تسویه حساب آره ارواح فامیلاش ،حالا چرا میگم فامیلاش؟؟؟هر بار میاد میگه فامیلمون فوت کرده هول هولی اومدم حسابت بمونه برای بعد  همسایمونه معلوم الحال همیشه در حال دروغ گفتن و سرک کشیدن تو کار مردم یه وقت فکر نکنید چون کارش افتاده به من اینو میگم واقعا ماجراهایی داره این زن .

دو تا مشتری پیدا کردم ،دو روز پیش خواهرمو درست کردم رفت عروسی برادرزاده ی شوهرش حالا خواهر شوهرش و دوستش وقت گرفتن بیان ،اول برای این خوشحالم که خواهر نق نقوی من فهمید و حالیش شد که آره کار خواهرش درسته(البته تعریف از خودم نباشه چون می دونم کارم خیلی هم حرفه ای نیست) !دوم اینکه قیمت کارامو گفته بود اونا هم گفته بودن قیمتش عالیه این در حالیه که همیشه ی خدا نق میزنه من خواهرتم کم بگیر همین مورد آخر هم داشت چونه میزد ،حالا ازین بگذریم برداشته دروغ گفته به خواهر شوهراش من حامله م اونم زنگ زده صب احوالپرسی و تبریک میگم به چه مناسبت؟میگه نی نی داری دیگه گفتم نه  خواهرم شوخی کرده اصلا  خبری نیست وای انقدر عصبانی شدم زود زنگ زدم این چه حرفیه خودتو دروغگو جلوه میدی! میگه :عاخه نمی دونی خیلی می پرسیدن خواستم از نگرانی دربیان اگه بگن برای چی می‌خوام همینو بگم .

خانواده ی شوهرش فقط فکر اینن کی حامله س کی زاییده همین خواهرم دوبار به گفته ی اونا حامله شده بعدا تکذیب کرده منم بهش گفتم مثل اونا اولا دروغگو نباش به اونا بگو سرشونو از ماتحت زندگی دیگران بکشن بیرون عوض اینکه  خودتو خراب کنی

ای وای الان چونه م گرم شد اینم بگم الف گفت تا یه ماه دیگه ماشین خریدیم پیش بسوی تهران و آزمایش ،صد البته که من باور نکردم ولی امیدوار شدم ٬پس عروسی داداشم چه غلطی کنم اگه حامله باشم ؟راستی اینم بگم داداشم سه ساله نامزده با دختر خالم امسال گفتن عروسی بگیریم اونا گفتم نه بمونه سال بعد اصلا شیر تو شیره قضیه!از اونجایی که حتی روم نمیشه از ننه بابای خودم بپرسم عروسی داداشم چه وقته دارم به این فکر می کنم چطور مردم به خودشون اجازه میدن بپرسن کی حامله است کی نیست 

من خودمم قاطی کردم چه برسه به شما  ببخشایید

نظرات 8 + ارسال نظر
ایوا چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 03:19 http://mysecretdiary.blogsky.com

امیدوارم نی نی دار بشی اگر دوست داری؛ مردم همیشه چیزی برای گفتن دارند.
حالا پرسیدن بهتر از کنایه زدن و مسخره کردنه
برات مشتریهای خوش حساب و خوب آرزو میکنم

ممنونم ،همیشه واقعا حرف دارن حالا یکی بیاریم میگن کی دومی رو میارید
مرسی

نگین سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 06:57

سلام.ایلین جان نمیدونستم مینویسی من همون وب قبلیتو داشتم.
انقد از ادمای بد حساب بدم میاد.خودمم نمیذارم حساب کسی پیشم باشه.
انشالا که هر وقت خودتون جای خالی بچه رو تو زندگیتون حس کردید خدا هم لطف کنه و یه خوشگلشو بهتون ببخشه. به حرف خاله قزی و عم قزی که نمیشه برنامه ی زندگی عوض کرد. اونم بچه که واقعا پیچیده اس

سلام نگین جان آره چند وقته می نویسم
حساب واقعا برام مهم نیست ولی اینکه هی بگی الان میارم یا ظهر میارم و چند روز آدمو معطل کنن واقعاً ناراحت کننده س مخصوصاً برای من که اصلا حرف حساب و کتاب نمی زنم واقعا فقط این زن اینطوریه بین مشتریام خیلی بد قوله چند بار هم اینطوری منو کاشته
درست گفتی واقعا بچه دار شدن فقط دو طرف باید تصمیم بگیرن

نیلوفر یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 10:10 http://talkhoshirin2020.blog.ir

از خواهرت پول میگیری؟وای وای
کاش به ما نزدیک بودی میومدم پیشت،۱۹ شهریور عروسی داریم.خوشگل میکردم چش دوستم درآد.
وااااا به اونا چه،به مردم چه،اصلا یکی تصمیم داره هیچوقت بچه دار نشه.
هروقت یکی بهم میگفت بچه بیار،میگفتم پول دوا ودکترمون رو بدین بعدش بیاریم.
اماجدیدا جوری برخورد کردم که حتی مادرشوهر هم صداش درنمیاد.

وااااا خانواده دختر که از نامزدی طولانی بدشون میاد،ایناچرا کشش میدن،عجیبه والا.

بهت که گفتم مشتریای من زیاد نیست تک وتوکه
کاش
همینو بگو نیلو از پیر وجوون وبچه منتظر بچه ی ما هستن عمه م یه هفته پیش اومد یه ساعت نشست دویس دفعه گفت بچه بیارید خونتون سوت وکوره
برای ما برعکسه

پرنسس یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 08:26

بانوی برفی جان منم اون جمله آخر رو نفهمیدم.
آیلین بانو چطوری؟ منم انقده بدم می یاد تو مسائل خصوصی آدم دخالت میکنن. چند وقت پیش خواهر شوهرم زنگ زده میگه اقدام کردین؟؟؟؟؟ گفتم جان؟؟؟؟؟؟ اقدام؟؟؟؟؟؟؟ کدوم اقدام؟؟؟؟؟؟ چیو اقدام کردیم؟؟؟؟؟
البته خوب فهمیدم منظورش چیه ها ولی عمدا خودمو زدم کوچه علی چپ که بهشون بفهمونم آمار اتفاقای اتاق خواب من به تو و امثال تو ربطی نداره. چرا ملت این چیزارو نمیفهمن؟؟؟؟ واقعا فهمیدنش خیلی سخته؟؟؟؟

خواهرم میگه هر بار من اینارو ببینم می پرسن ،گفتم بگم حامله ای دست از سرم بردارن حالا میگن بچه ش چیه ؟کی به دنیا میاد؟
شیطونه میگه پنج سال هم بزارم روش بعد اقدام کنما البته اگه به الف باشه همینطوره

بانوی برفی یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 01:06 http://barge_sabze_zendegi.blog.ir

خدا وکیلی هیچ کجا بلاگ اسکای انقد قاطی نکرده بود
گفتم مبارک ماشینتون باشه حالا این عدد چیه خدا میدونه حتما پلاک ماشینتون رو زده

آره احتمالا

مهتاب یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 00:33 http://wonderfullife.blogfa.com

واقعا بعضیا چقد بیکارن. یعنی رسالتشون تو زندگی اینه که ببینن کی زاییده کی حامله اس و...

خدایا زمین رو از وجود اینا پاک بگردان

مهتاب یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 00:20 http://privacymahtab.blogsky.com

حالا پشت سرت حرف در نیارن که خدای نکرده حامله بوده یه چی شده ،خواهرت چه جراتی داشته اینجا به اطرافیان من بگی یکی حاملس بعد بفهمن نه الکی بوده محاله باور کنن هزار عیب میذارن بهت که بجه دار نمیشه و...
دقیقا منم اصلا دوست ندارم از کسی بپرسم مخصوصا که الان خودم تو شرایطی هستم که حساسم کسی بگه چرا حامله نمیشی واقعا عصبی میشم ،بایا چکار دارین هرکی صلاح زندگی خودش میدونه دیگه

پشت سر من حرف هست خیلی شنیدم که گفتن حتما بچه دار نمیشن ولی واقعا برام مهم نیس ،بعضیا میگن از ترس پول بچه دار نمیشن تو مورد بچه دار شدن انقدر حرف شنیدم ولی خودمو الفو عشقه اگه به حرف دیگران بود الان چهارتا زاییده بودم هروقت دلم بخواد بچه دار میشم وثابت می کنم حرفشون مهم نیست
ای جانم مهتاب ایشالا به زودی صاحب نینی بشی

بانوی برفی شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 16:53 http://barge_sabze_zendegi.blog.ir

وای چه همسایه ی فضولی
اخه واسه چی؟ دیگه وقتی ارایشگر هستی چرا کارت درست نباشه ..منم مشتریت بشم
اه همش تو فکر اینن کی حامله س یا کی حامله میشه
مبارک ماش92277ینتون باشه

ماجراهایی داره این زن
خودشم خر کیف میشه از کارای من تا یه هفته میگه همه تعریف می کردنا فقط تا پایان کار دهن منو سرویس می کنه
خط آخر حرفاتو نفهمیدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.