از همه چیز

+مستند زمین که توسط بی بی سی ساخته شده رو ببینید پر از شگفتی و زیبایی نمی دونم الف از چه سایتی دانلود کرده  ،انقدر عالیه که بهتر از خیلی فیلماس 


+کلیپ طرفداری و تماشاگرای  باشگاه های اروپایی رو دیدین ؟؟؟؟مسلما نه چون شما فوتبالی نیستین  معرکه س برای من که فوتبال دوست دارم  اینم باز از خیلی فیلما بهتره  نحوه ی برخورد بازیکنای بزرگ با طرفداراشون عالیه ،نمی دونم چرا تو ایران یه همچین چیزی نیست  ؟!تماشاگر و طرفدار که میگیم فحش و دعوا وتخریب استادیوم میاد تو ذهنم البته تو کشورهای دیگه هم درگیری هست ولی اینطوری هم دیگه نیست


+ترشی لوبیا سبز درست کردین تا بحال؟؟؟؟؟خیلی  خوشمزه س  

اول یه ترکیب از سیر و گوجه وفلفل درست می کنیم  گوجه هارو رنده می کنیم و سیر هارو خرد وفلفل ها هم به سه تیکه تقسیم می کنیم  مثلا برای هر سه کیلو لوبیا سبز خرد شده و نیم پز شده یه کیلو گوجه و ده تا حبه سیر خرد شده و چهار تا فلفل خرد شده  همه چیزو با هم ترکیب کردیم  می ریزیم تو دبه های ترشی (یا هر ظرف دیگه ای که برای ترشی دارید)وروش سرکه می ریزیم حواستون باشه سرکه خوب با اینا ترکیب بشه نمونه رو ترشی که رنگش تغییر کنه بعد ده روز آماده س  ،اگه مقدارش خواستین زیاد بشه  اون مخلوطو بیشتر درست می کنیم ،البته ما اینطور درست می کنیم نمی دونم شما چطور درست می کنید؟؟؟؟


+الف میخواست گوشی قدیمی و نوستالژیمو ببخشه به داداشش گفتم گوشی دوران نامزدیم یادته ؟اونو‌ گرفت و برد خراب کرد نمیخوام اینم خراب بشه در ضمن سیم کارت رو گوشی دارم نمیخوام خاموش باشه برای آرایشگاهه ،گفت بنداز رو گوشیت دو سیم کارته است که ،گفتم مخاطبام قاطی میشه اصلا دوست ندارم :|  اینطوری شد که من پیروز شدم برای اولین بار به جای سکوت و حرص خوردن مخالفت کردم 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 19:34 http://wonderfullife.blogfa.com

دهنم آب افتاد. شور لوبیا سبز خوردم ترشیشو نه
مبارکه نه گفتنت

امتحان کن از شورش بهتره

مهتاب جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 18:46 http://privacymahtab.blogsky.com/

آااااااااای دلم ترشی خواست ،جای من چند قاشق بخووووور

ای وای ببخشید اگه دلت خواست ولی واقعا کار خاصی نداره یه کم بزار شاید خوشت اومد

بـانوی بـرفی جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 01:48

بوید پیدا کنم ببینم بعضی مستندهاش خوشگله
اصلا اهل فوتبال نیستم
ترشی لوبیا یبز خوشمزه س ما همینطوری بدون گوجه درست میکردیم البته مادرشوهر بعد سرگه واب نمک هم مخلوط میکرد که خیلی گلو رو نسوزونه...نوش جون
وای خوب کاری کردی که ندادی نمیدونم این فکرا چیه به ذهنشون میرسه:(

حتما ببین
نمک یادم رفته بود نمک هم می زنیم خخخخ البته به مقدار لازم آب اصلا نمی ریزیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.