بی هنر

گفته بودم که حلوا بلد نیستم   کیک  نیز هم 

دو بار کلاا قانون حلوا رو از نو نوشته شکلات و آبنبات پختم تحویل دادم 

امشب یهو بعد شام به سرم زد دوباره امتحان کنم حلوای زعفرانی پختم فقط خدا خدا کردم خراب نشه چون الف گفت الان نمیخواد حداقل صب که میخوایم بخوریم درست کن  این حداقل خیلی حرفا توشه ها 

دلو زدم به دریا چنان حلوایی پختم که نگو دو تا چشم فقط میخواد تماشاش کنی خیلی خوب شده 

به امید خدا میریم که کیک  تولد الف هم خودم درست کنم خود کفا بشیم:))))))   یبار کیک پختم شبیه حلوا دراومد خخخخ تو وب قبلی نوشتم  

خدا کارخونه ی پودر کیک رشدُ سرپا نگه داره الهی آمین :)

نظرات 7 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 07:52

وای دخمل صب اول صبی هوس حلوا انداختی تو دلم
من هر دوش رو خوب درست میکنم مخصوصا کیک زو یه خودازاری شدیدی دارم که حتما باید خودم درست کنم و پودر نباشه
همسر حلوا ندوست.منم درست نمیکنم.حس میکنم اندازه ها یادم رفته

ای وای ببخشایید مامان آیهان

مهتاب سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 11:56 http://privacymahtab.blogsky.com

من حلوا بلدم مامانم که درست میکرد خیلی دقیق نگاه میکردم ،اما متاسفانه دوست ندارم حلوا
اره پودر کیک خیلی باحاله آبرو داری میکنه ،ولی کیک فنجونی خیلی راحته به نظرم امتحان کن چون اکثر موارد درست انجام بدی عالی میشه

من عاشق حلوام ولی بلد نبودم که دیروز موفق شدم
کیک فنجونی هم تا باحال نپختم اصلا کیک نپختم فقط آماده گرفتم پختم

بـانوی بـرفی سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 11:09

من بار اول که حلوا درست کردم خیلی خوب از اب دراومد من که خودم چشام گرد شده بود بقیه هم همینطور فکر نمیکردن انقد هنرمند باشم
ولی کیک زیاد میپزم مخصوصا کیک قابلمه ای پودر کیکم فقط شکلاتی بقیه ش افتضاحه...نوش جونتون

بعضیا شیرینی پزی و کیک پزی براشون راحته ولی برای من سخته فقط پودر کیکو میتونم راحت دربیارم

پرنسس سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 10:45

من حلوا دوست دارم. آدرس بدم برام میفرستی؟ :)))))))))
برم قنادی شاید داشته باشن. ولی نه نه تو رژیمم. نفرستادی ها. نمیتونم بخورم. در صدد محو نمودن چربی های مازاد هستم.

هممون در صدد محو چربی مازادیم ولی شیطونه دیگه فریب میده
نمیشه که من چاق شم شما لاغر آدرس بده بفرستم

نیلوفر سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 08:47 http://talkhoshirin2020.blog.ir

منم هیچکدوم رو بلد نیستم،تا حالا هم اقدامی نکردم.کی حال داره آخه.
یه رونمایی میکردی از حلوات

عکس گذاشتن اینجا بلد نیستم با گوشی هم هنوز سعی نکردم ببینم میشه یا نه

قصه عشق ما سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 02:41

ای جان ایلین بی هنر.....ایا تو همان ایلین خودمانی؟
تا بخوای بلدم کارای هنری فقط لب تر کن چی بهت یاد بدم چش و چال همسر و فامیل شوعرو در بیاری چون تنها هدف من از ابراز هنر فقط چش دراری جاریون هست و تا کنون موفق بیده بودم.....

بلی عروسی داداش خوش گذشت
از لحاظ هنر و سلیقه چش خانواده ی شوهر درمیاری تو عروسی از لحاظ رقص و آرایش چشم خانواده ی عروسو درآوردی یانه ؟

مهتاب دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 23:03 http:// wonderfullife.blogfa.com

به به دلم خواست. کاش عکسم میذاشتی

بلد نیستم بلاگ اسکای با گوشی امتحان نکردم ببینم میشه یانه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.