هذیون

عین جغد زل زدم به سقف 

خیلی دیر بیدار میشم این برای من خیلی بده تا ساعت ده تخت میخوابم و همیشه با سر درد بیدار میشم البته ده روزه اینطور شده

افکار منفی چند وقته ریختن رو سرم  اونم ده روزی میشه 

انقدر خواب چرت وپرت می بینم حد نداره ،خواب دیدم شهاب حسینی رو بازوی راستم خوابیده گل میگیم گل می شنویم !!!!!! 

شب خواب می بینم با الف دعوا کردم ،صب دلم نمیخواد بهش سلام کنم 

زندگی تکراری می گذره  حرفی نیست که قابل گفتن باشه  

خدایا چون می دونم کارت اینه یه جوری آرزوهامونو تعبیر کنی و تحویل بدی ما فقط دهنمون باز بمونه یه دعای سرراست دارم برم بخوابم 

یه خوشی عمیق به دلای هممون بده ،پوسیدیم  کشش نداریم دیگه 

نظرات 6 + ارسال نظر
ملکه دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 16:09 http://ssaraa.blogfa.com/

منم از خواب عاشقم
اما چ کنم کارو بار نمیذاره
مثبت فکر کن ایشال که هر چی هست ب سلاحت درست میشه

ممنونم از شما دوست عزیز

بانوی برفی یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 11:46

ایلین منم انقد از این خوابا میبینم بعضی وقتا تو خواب انقد با بعضیا بهم خوش میگذره که وقتی بیدار میشم عصبی ام شوهر همیشه میگه میخوابی بیدار میشی مثه دیوونه ها میشی
ولی به قول نیلو خواب زیاد آدمو کسل میکنه وخوابای پریشون میبینی

خواب بی معنی و چرت زیاد می بینم یهو می بینی طول شب چند بار بیدار شدم و هی خواب ادامه دار دیدم تخیلی
من کلا زود بیدار میشم ولی این یه ماهه وقت خوابمون قاطی شده منم تنبل شدم

پرنسس یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 11:40

منم چند وقت پیش خواب مایکل اسکارفیلد رو دیده بودم. انقده با هم خوب بودیم. تصمیم گرفتم برم آمریکا پیداش کنم.
خوش به حالت میتونی زیاد بخوابی. آرزو به دل موندم یه روز صبح بدون صدای زنگ موبایل بیدار شم و بگم آخیش خوابم تموم شد.
تا زمانیکه میتونی صبحها بخوابی. بخواب. اصلا هم بابتش ناراحت نباش. خیلی هم خوبه.

چه خواب قشنگی
واقعا ؟ یعنی عذاب وجدان نگیرم که تنبلم برنامه ی روزانه م به هم میخوره ،کل روزو کسلم ؟؟؟؟؟!!!! نوچ الف بره سر کار همه چیز برمی گرده سرجاش انشاا...
البته که تنبلی خیلی حال میده خوابیدن هم دیگه بهشته

مهتاب یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 09:43 http://wonderfullife.blogfa.com

دل بد مکن البته.
کاش عین تلگرام قابلیت ادیت داشت

کاش حداقل من می تونستم ادیت کنم اونم نمیشه عاخه

مهتاب یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 09:42 http://wonderfullife.blogfa.com

حالت به شود دل مکن

نیلوفر یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 08:30 http://talkhoshirin2020.blog.ir

زیاد خوابیدن کسل میکنه آدمو،اراده کن زود بیدار شو.
شایدددددم حامله ای خخخخ
منم خوابای بد خیلی میبینم،جالبیش اینه که بعدش تعبیر هم میشن.
ما هم پوسیدیم خدا

حامله ؟؟؟؟؟نه بابا انقدر به وقتش پ میشم که تو چند سال اخیر سابقه نداشته البته خدا از دهنت بشنوه ناخواسته حامله بشم خیلی هیجان انگیز میشه
نه برای من تعبیر ندارن عاخه ده تا خواب یهو تعبیر بشن فکر کن چه شود !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.